Postul :)

Într-o sfântă zi de vineri, un preot intră într-un restaurant şi se aşează la masă. Vine chelnerul.
-Ce aţi dori să mâncaţi, padre ?
-Aveţi cumva aripă de rechin ?
-Nu, îmi pare rău, nu avem.
-Atunci ochi de peşte-spadă ?
-Poftiiiiim ? Nu am avut aşa ceva niciodată !
-Nici salată de icre de caracatiţă ?
-Fără supărare, părinte, la noi nu puteţi găsi asemenea mâncăruri.
-Prea bine. Atunci adu-mi te rog o ceafă de porc la grătar. Să fie mai bine pătrunsă pe o parte şi mai în sânge pe cealaltă. Dumnezeu mi-e martor, eu am vrut să mănânc peşte, dar nu a fost cu putinţă.

Acest articol a fost publicat în glume. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

